Mogelijk werken sommige onderdelen van onze website niet naar behoren. Voor een optimale beleving bekijkt u onze website het beste in Chrome of Firefox.
Heeft u een vraag over het inloggen?
U kunt op portaal.roessingh.nl inloggen met uw DigiD. Wanneer u op de knop ‘Inloggen met DigiD’ klikt, wordt u doorverwezen naar de inlogpagina waar u kunt inloggen met uw DigiD met sms-controle of de DigiD-app.
Wilt u meer informatie over het inloggen met de DigiD-app, kijk dan op de website van DigiD. Hier vindt u informatie over het inloggen met uw DigiD met sms-contole.
Als u problemen ervaart met inloggen, kan dit verschillende redenen hebben.
Lukt inloggen nog steeds niet? Stuur dan een e-mail naar portaal@roessingh.nl.
Om het patiëntenportaal te kunnen gebruiken, heeft u nodig:
Heeft u (nog) geen DigiD? Vraag deze hier aan.
Als u langer dan 15 minuten geen gebruikmaakt van het patiëntenportaal, wordt u automatisch uitgelogd. Hierna moet u weer opnieuw inloggen met uw DigiD.
Heeft u een vraag over DigiD?
Vraag een nieuwe DigiD aan via de website van DigiD.
U kunt het telefoonnummer wijzigen via de website van DigiD.
Nee. Omdat wij bij Roessingh veel waarde hechten aan digitale veiligheid en privacy kunt u enkel inloggen met DigiD. Met uw DigiD laat u zien wie u bent als u op internet iets regelt. Vraag op de website van DigiD uw DigiD aan. Vervolgens ontvangt u binnen drie werkdagen een brief thuis met een activeringscode en kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord instellen.
Heeft u een vraag over veiligheid en privacy?
Bij Roessingh hechten wij veel waarde aan digitale veiligheid en privacy. U heeft daarom alleen toegang tot het patiëntenportaal wanneer u inlogt via DigiD met sms-controle of de DigiD-app. Er wordt op een veilige manier omgegaan met uw digitale gegevens, conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).
Heeft u een vraag over de informatie in het patiëntenportaal?
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Onder het kopje ‘Dossier’ kunt u op dit moment enkele gedeeltes van uw medisch dossier bekijken. In de toekomst zullen er steeds meer gegevens en functionaliteiten worden toegevoegd aan het patiëntenportaal.
Nee, u kunt geen berichten sturen naar uw arts of behandelaar via het patiëntenportaal.
De informatie in het patiëntenportaal komt direct uit uw medisch dossier van Roessingh. Vraag tijdens uw volgende afspraak bij uw arts en/of behandelaar om eventuele onjuiste informatie aan te passen.
U kunt uw persoonsgegevens niet zelf wijzigen in het patiëntenportaal. Als uw gegevens niet kloppen, dan kunt u dit doorgeven bij het secretariaat van de afdeling waar u in behandeling bent.
In het patiëntenportaal ziet u informatie die vanaf 25 november 2019 is toegevoegd aan uw medisch dossier. Gegevens van vóór 25 november 2019 zijn niet zichtbaar in het patiëntenportaal.